Påskeæg, til mig fra mig!

Lykken er pakke i postkassen, også selvom man selv har bestilt og betalt.

20130323-110409.jpg
Jeg har i efterhånden rigtig mange år læst med her
og jeg ser meget op til Trine. Hun går i den grad efter sine drømme og arbejder benhårdt på at de går i opfyldelse. Til stor inspiration for mig, i mit liv! Tit er det mine egne fordomme og begrænsninger, der forhindrer mig i, at nå mine drømme. Store som små. Og så er Trine dygtig med ordene og det er i sig selv læsning værd. Det er modigt at dele og det fungerer rigtig fint på Trine’s blog. Inderst inde, er jeg også vild med at skabe og være kreativ! Det er Trine her.
Tak Trine – du gør mig, som du ved, glad!

Skriv et svar

